Zdá se, že se nacházíte v <country>

Přejděte na své místní stránky TENA a získejte informace platné pro váš trh.

Postavte se únikům pomocí Kegelových cviků

Posilování svalů pánevního dna zmírní inkontinenci.
Usmívající se žena při pikniku drží v náručí své vnouče

Jedna věc, která skutečně pomáhá

Váš močový měchýř drží na místě svaly pánevního dna. Dokud tyto svaly fungují správně, máte plnou kontrolu nad tím, kdy se moč může dostat ven. Až když svaly přestanou být dostatečně pružné, může začít docházet k únikům. Jednou z nejdůležitějších věcí pro zvládání inkontinence je proto naučit se svaly pánevního dna lokalizovat a pravidelně je posilovat. Je to věc, která ze všech snah funguje při předcházení únikům moči nejlépe. 

Neviditelné cvičení

Na posilování svalů pánevního dna neboli Kegelových cvicích je úžasné, že je můžete provádět kdekoli a kdykoli – a nikdo si toho ani nevšimne. Na jednání, na autobusové zastávce nebo při večeři – prostě svírejte, svírejte a svírejte. Vaším nejdůležitějším úkolem je na ně nezapomínat.