Výhody partnerství se značkou TENA

Nabídka správných inkontinenčních pomůcek má obrovský potenciál. Potenciál poskytnout vašim zákazníkům účinná řešení pro inkontinenci a rozvíjet vaše podnikání. Partnerství se značkou TENA vám pomůže tuto příležitost maximálně využít.

Objevte a využijte svůj potenciál v nové oblasti.

1 ze 3 žen zažívá citlivost močového měchýře a inkontinenci(1), ale pouze 27 % z nich používá výrobky určené pro jejich potřeby(2). V průměru může ženám trvat až 10 let, než začnou používat účelovou ochranu, což může být způsobeno stigmatem, studem nebo nejistotou ohledně toho, které inkontinenční pomůcky koupit. U mužů je situace podobná. V současnosti 1 ze 4 mužů zažívá nějakou formu úniku moči(1), ale pouze 5–7 % používá správné pomůcky(3).

Tyto statistiky ukazují, kolik lidí žije s inkontinencí a jakou podporu potřebují při hledání vhodné ochrany. Jako lékárník máte jedinečnou a důvěryhodnou pozici, protože přibližně 70 % zákazníků(4) dává přednost nákupu inkontinenčních pomůcek v lékárnách díky znalostem lékárníka a nabízenému sortimentu. Data také ukazují, že pozitivní interakce se zákazníky podporují vyšší počet vracejících se a loajálních zákazníků. To znamená lepší péči o vaše zákazníky a lepší podnikatelské příležitosti pro vás(4).

TENA pomáhá vám i vašim zákazníkům s inkontinencí

Vypořádat se s inkontinencí není vždy jednoduché. Lidé často nevědí, jak o ní mluvit, a navíc mají na výběr spoustu výrobků na inkontinenci. Nemusí to však být složité. Když budete spolupracovat se značkou TENA, poskytneme vám nástroje a podpůrné materiály, které vám usnadní přístup k rozhovorům o inkontinenci a doporučování správných výrobků.

Jak může TENA podpořit vaši lékárnu a poradnu

*Required fields

*Required fields

*Required fields

*Required fields

*Required fields

*Required fields

Literatura a zdroje:

  1. Údaje o prevalenci inkontinence na základě definice ICS
  2. GFK – Studie globální segmentace spotřebitelů s inkontinencí (2019) UK, GER, FR, US, MEX
  3. Studie prevalence inkontinence moči u mužů 2013 (USA, UK, DE, IT, FR, MX, RU)
  4. Focaldata: UK, PO, IT, FR, 2022
  5. Gfk. Cesta mužských spotřebitelů, DE, 2012. Údaje v evidenci.