Tato stránka používá soubory cookie. · Co jsou to soubory cookie? Souhlasím

Poznatky z reálného života

V TENA využíváme hodnotné poznatky z reálného života k navrhování výrobků a služeb tak, aby vyhovovaly skutečným potřebám. Spolupracujeme s jednotlivci, pečovateli a odborníky ve zdravotnictví, abychom byli schopni nabízet vysoce kvalitní řešení, která skutečně dokážou změnit věci k lepšímu.

Zkušenosti s partnerstvím se značkou TENA z první ruky

Zkušenosti

Se značkou TENA jsme navázali dobré partnerství a to je hlavní důvod, proč naše péče o inkontinentní funguje tak dobře. Odborníci nás pravidelně navštěvují a poskytují našim zaměstnancům školení.

Susanne Birgersson,
Ředitelka provozu, Švédsko

Prokázané výhody

Pomůžeme vám najít a zavést to pravé řešení pro vaše prostředí péče a budeme přitom podporovat udržitelná zlepšení na vašem pracovišti.

TENA Případové studie
44 %

Volba těch správných výrobků a individuální postupy vedou k menšímu množství úkonů souvisejících s inkontinencí. Ošetřovatelé tak mají až o 44 % více volného času, který mohou věnovat užitečnější péči. [1]

47 %

Inovativní absorpční výrobky a výrobky pro péči o pokožku 3 v 1 zlepšují komfort uživatelů a omezují kožní problémy až o 47 %. [2]

Zlepšení kvality péče

Domov pro seniory v Nizozemsku zavedl každodenní bezoplachové mytí, pro které využívá vlhčené mycí žínky TENA. Toto opatření výrazně přispělo ke zlepšení kvality péče jak pro klienty, tak pečovatele. Přečtěte si více o vlhčené mycí žínce TENA a objevte unikátní výhody používání výrobků TENA.

Zjistěte o tomto příběhu více

Vlhčená mycí žínka TENA

TENA Pro domovy pro seniory

TENA pro domovy pro seniory

Naše výrobky uspokojují potřeby vašich klientů i vašeho personálu, neboť jim nabízejí tu nejlepší možnou kvalitu péče.

TENA pro lékárny

TENA pro lékárny

Nabízíme celou řadu výrobků a podporu, která vám pomůže plnit potřeby vašich zákazníků a rozvíjet vaše podnikání.

TENA pro poskytovatele zdravotní péče

TENA pro poskytovatele zdravotní péče

V TENA nabízíme podporu šitou přímo na míru a rovněž návod, jak v rámci vaší péče vždy předepisovat všem pacientům výrobky s naprostou jistotou.

TENA pomohla omezit problémy s úniky

Pečovatelský dům v kanadském městě Calgary se rozhodl přejít na jiného dodavatele než TENA, a to čistě na základě toho, co jeho vedení vnímalo jako lepší cenovou nabídku. Ovšem tento přechod pro ně znamenal nejen nežádoucí náklady, ale také nežádoucí zápach moči. Když dříve používali výrobky TENA, nebyl v pečovatelském domě zápach moči vůbec znatelný. Vedení změnu dodavatele přehodnotilo a požádalo odborníky TENA, aby v pečovatelském domě opět zavedli přístup zaměřený na klienty.

TENA případové studie

Situace

  • Únik moči byl znepokojující

  • Personál trávil spoustu času výměnou ochranných pomůcek, především v důsledku protečení a špatného tvaru inkontinenčních výrobků konkurenční značky.

  • Vysoká míra protečení vedla k většímu objemu praní prádla.

  • Péče o pokožku nebyla účinná a přitom ošetřovatelky používaly celou řadu výrobků pro péči o pokožku

Doporučené změny

  • Individuální výběr výrobků a případně plány navštěvování toalety 

  • Opětovné proškolení personálu ve věci osvědčených postupů. Doba výměny denních výrobků za noční byla změněna z 19:00 hodin na časové rozmezí od 22:00 hodin do půlnoci – což vyžaduje týmovou práci pracovníků večerní a noční směny.

  • Monitorování protečení po období dvou týdnů u všech tří směn

  • Pro pochopení vlivu protečení na pracovní dobu bylo třeba načasovat a zaznamenávat jak výměny pomůcek, tak převlékání lůžek.

  • Zavedení výrobků TENA pro oblast péče o pokožku a čištění (mycí krém TENA a šampon a sprchový gel TENA)

  • Vedení hrálo významnou roli, pokud jde o podporu personálu ohledně požadavků na tyto změny.

 Zavedením osvědčených postupů v oblasti péče o kontinenci a osobní hygieny a individuálním výběrem výrobků pečovatelský dům docílil následujícího:

Hlavní výhody

  • Větší spokojenost personálu i klientů

  • Lepší vztahy s rodinými příslušníky 

  • Podstatné omezení protrečení

  • Lepší celkový rozpočet v oblasti řešení inkontinence

  • Omezení počtu pracovních hodin věnovaných zbytečným úkonům souvisejícím s inkontinencí, uvolnění většího množství času na kvalitní péči věnovanou klientům

  • Významné zlepšení zdraví pokožky klientů se závažnými kožními problémy

  • Menší množství výrobků pro péči o pokožku. V průměru bylo se souhlasem klientů z jejich pokojů odebráno nejméně pět výrobků péče o pokožku.

c-107_two-thirds_quotation_227'228.png
93 % zaměstnanců odpovědělo, že mají pocit, že výrobky TENA jim umožnily věnovat kvalitnější čas jejich klientům.

Pečovatelský dům, Calgary, Kanada

Literatura a zdroje:

1Údaje v evidenci společnosti SCA: Všechny statistiky vycházejí z průměrných procentních údajů z 85–181 případových studií TENA Solutions po celém světě, realizovaných převážně v Evropě, ale také v USA, Kanadě a Číně. Výsledky se liší v jednotlivých zemích i v jednotlivých pečovatelských domech v závislosti na okolnostech v každém pečovatelském domě před zavedením TENA Solutions. 2011–13. 
2Údaje v evidenci společnosti SCA: průměrné procentní údaje ze 181 případových studií TENA Solutions po celém světě, realizovaných převážně v Evropě, ale také v USA, Kanadě a Číně. Výsledky se liší v jednotlivých zemích i v jednotlivých pečovatelských domech v závislosti na okolnostech v každém pečovatelském domě před zavedením TENA Solutions. 2011–13. K nákladům v souvislosti s managementem inkontinence hodnoceným v rámci řešení TENA patří spotřeba výrobků, péče o pokožku, prádlo a náklady na likvidaci odpadů.