Vaše cesta k větší hodnotě

    Představujeme nová TENA Solutions

    Společnost TENA vytvořila jedinečný sortiment produktů, digitálních řešení, nástrojů, školení a podpory – všechny navržené cílem optimalizovat systém péče a ještě více zlepšit osobní péči. Tato kombinace našeho sortimentu s osobním přístupem k péči přinese skutečnou hodnotu jak vašim klientům, tak zaměstnancům, celému domovu pro seniory a rovněž životnímu prostředí. To jsou nová TENA Solutions.

    Co kdyby vám TENA Solutions mohla pomoci?

    • Snížení podráždění pokožky o 47 %1
    • Zvýšení spokojenosti zaměstnanců o 79 %2
    • Omezení úniků až o 44 %3
    • S 15% snížením uhlíkové stopy při používání, po vyhodnocení návštěv toalety a omezení vlivu inkontinence pomocí TENA SmartCare Identifi™4
    Kontaktujte nás
    Co kdyby vám TENA Solutions mohla pomoci?

    Systém péče o kontinenci

    Profesionální pečovatelka a starší muž s chodítkem jdou po chodbě v domově pro seniory

    Základ nových TENA Solutions

    Základem nových TENA Solutions je systém péče o kontinenci. V TENA úzce spolupracujeme s domovy pro seniory, abychom zjistili skutečné potřeby péče. Na základě těchto potřeb jsme vytvořili jedinečný sortiment, který optimalizuje každý krok péče o kontinenci a ještě více zlepšuje individuální péči.

    TENA-Solutions-web-Pathway-Assessment-new-helix-500x500.png

    Vyhodnocení

    Identifikace individuálních potřeb klienta

    Kombinací níže uvedených nástrojů TENA můžete zajistit přesné hodnocení kontinence, které identifikuje individuální problémy, s nimiž se jednotliví klienti potýkají. 

    • TENA SmartCare Identifi™ 
    • Mikční deník TENA
    • Hodnocení kontinence TENA
    • Hodnocení zdraví pokožky TENA, průvodce prevencí a léčbou IAD

    Starší klient sedí v křesle v domově pro seniory

    Plán péče

    Vytvoření plánu osobní péče

    Výsledky hodnocení kontinence slouží k vytvoření plánu osobní péče, který zahrnuje správné časy pro návštěvu toalety, správný typ, velikost a úroveň absorpce inkontinenčních pomůcek a vhodné produkty pro péči o pokožku.

    • Plán péče o kontinenci TENA
    • Průvodci výběrem produktů TENA
    • Osvědčené postupy péče o kontinenci TENA
    • Osvědčené postupy osobní hygieny TENA
    • Osvědčené postupy řízení funkce střev TENA

    TENA-Solutions-web-Pathway-Care-delivery-new-helix-500x500.png

    Poskytování péče

    Zajištění provádění a dodržování plánu péče

    Osobní péče je poskytována prostřednictvím proaktivního přístupu k rutinám při návštěvě toalety a používání výrobků TENA a digitálních řešení TENA SmartCare – vybraných tak, aby vyhovovaly individuálním potřebám klienta. TENA také poskytuje školení a podporu.

    • Videonávody na použití výrobků TENA
    • Karty péče TENA
    • Absorpční pomůcky TENA ProSkin a produkty péče o pokožku
    • TENA SmartCare Change Indicator™
    • Školení a podpora TENA – přizpůsobené na míru konkrétním potřebám

    Čtyři modré šipky směřující vzhůru s modrým pozadím TENA

    Výsledky

    Přezkoumání a vyhodnocení výsledků péče

    Výsledky plánu péče by měly být pravidelně přezkoumávány a vyhodnocovány, aby se zjistilo, kde je možné dosáhnout zlepšení. K tomu slouží zpráva o hodnocení a následných opatřeních TENA. Na základě těchto informací lze v případě potřeby upravit plány péče tak, aby byla zajištěna kvalitní péče. 

    • Zpráva o hodnocení a následných opatřeních TENA

    Jako zákazník společnosti TENA si myslím, že ostatní zákazníci mohou počítat s nižší frekvencí výměn, nižšími náklady díky používání těchto produktů a v konečném důsledku i lepší službou pro klienty.

    Garth,
    Výkonný ředitel,
    Valley Elder Care

    Plná hodnota nových TENA Solutions

     

    Pokud se nová TENA Solutions zavedou v každém úseku péče, může to přinést vyšší hodnotu v řadě oblastí – od kvality života klientů a spokojenosti pracovníků až po efektivitu péče a udržitelnost v oblasti životního prostředí.

    „Personál tak může zvládnout více úkolů, cítit se na konci směny více naplněný a nepřipadat si, že celou noc jen pobíhal sem a tam.“

    Jess, ředitelka ošetřovatelství, Valley Elder Care

    „Přístup k široké škále inkontinenčních produktů vedl ke snížení úniků moči a zlepšení pohody klientů.“

    Dr. Carlo Del Prato, ředitel zdravotnického zařízení, Coopselios, Itálie

    Literatura a zdroje:

    1. Údaje společnosti Essity v evidenci: Všechny statistiky vycházejí z průměrných procentních údajů z 85–181 případových studií TENA Solutions po celém světě, realizovaných převážně v Evropě, ale také v USA, Kanadě a Číně. Výsledky se liší podle zemí i v jednotlivých institučních zařízeních. 2011–2013
    2. Údaje společnosti Essity v evidenci (dotazníky pro zaměstnance): Všechny statistiky vycházejí z výsledků 85–105 případových studií TENA Solutions (v závislosti na otázce) po celém světě, realizovaných převážně v Evropě, ale také v USA a Kanadě. Výsledky se liší podle zemí i v jednotlivých institučních zařízeních. 2012–2014
    3. Studie ARCTICC věnovaná TENA Identifi, kterou realizovala University of Alberta v Kanadě v roce 2018 – údaje v evidenci, předložené k recenzované publikaci.
    4. „Uhlíková stopa při používání“ zahrnuje uhlíkovou stopu absorpčních pomůcek a praní prádla v důsledku úniků, při poskytování péče spojené s návštěvami toalety a omezování vlivu inkontinence. Výsledek je založen na klinické studii (údaje v evidenci) a na hodnocení životního cyklu provedeném společností Essity a ověřeném třetí stranou. Předpoklady o denních a nočních únicích, které vedou k rozdílným objemům prádla, vycházely z interních údajů v evidenci společnosti Essity. Dopad absorpčních pomůcek na životní prostředí vycházel ze získávání surovin, výroby, dopravy a nakládání s odpadem.
    5. Údaje společnosti Essity v evidenci: Všechny statistiky vycházejí z průměrných procentních údajů z 85–181 případových studií TENA Solutions po celém světě, realizovaných převážně v Evropě, ale také v USA, Kanadě a Číně. Výsledky se liší podle zemí i v jednotlivých institučních zařízeních. 2011–2013
    6. Údaje společnosti Essity v evidenci: Všechny statistiky vycházejí z průměrných procentních údajů z 85–181 případových studií TENA Solutions po celém světě, realizovaných převážně v Evropě, ale také v USA, Kanadě a Číně. Výsledky se liší podle zemí i v jednotlivých institučních zařízeních. 2011–2013
    7. Studie ARCTICC věnovaná TENA Identifi, kterou realizovala University of Alberta v Kanadě v roce 2018 – údaje v evidenci, předložené k recenzované publikaci.
    8. „Uhlíková stopa při používání“ zahrnuje uhlíkovou stopu absorpčních pomůcek a praní prádla v důsledku úniků, při poskytování péče spojené s návštěvami toalety a omezování vlivu inkontinence. Výsledek je založen na klinické studii (údaje v evidenci) a na hodnocení životního cyklu provedeném společností Essity a ověřeném třetí stranou. Předpoklady o denních a nočních únicích, které vedou k rozdílným objemům prádla, vycházely z interních údajů v evidenci společnosti Essity. Dopad absorpčních pomůcek na životní prostředí vycházel ze získávání surovin, výroby, dopravy a nakládání s odpadem.