Posilování svalů pánevního dna


Ovládání močového měchýře lze zlepšit pomocí těch správných cviků. Cviky pro posílení pánevního dna, známé také jako Kegelovy cviky, vám pomohou předcházet, omezit nebo řídit problémy s únikem moči.

Posilování svalů pánevního dna

Objevte svaly pánevního dna

Posilování svalů pánevního dna vám pomáhá udržet si kontrolu nad oslabeným močovým měchýřem a únikem moči. Předtím, než s cvičením začnete, naučíte se, jak svaly pánevního dna najít. Dobrým způsobem je zkoušet při močení zastavit nebo zpomalit proud moči. Svaly, které k tomu používáte, jsou svaly pánevního dna.

Zastavení a zpomalení proudu moči není součástí cviků pro posílení svalů pánevního dna, mohlo by dojít k narušení běžného vyprazdňovacího reflexu. Můžete tak ale jednoduše najít ty správné svaly.

Pokud máte problémy s lokalizací těch správných svalů, můžete se poradit s fyzioterapeutem, který se specializuje na svaly pánevního dna.


Rada pro začátečníky

Pokud teprve začínáte cvičit, můžete cviky provádět vleže. Vaše svaly nejsou zpočátku dostatečně silné, takže se musíte více namáhat, abyste překonal gravitaci. Při cvičení vleže budete také snadněji cítit, že pracují ty správné svaly a že jsou sevřené na maximum. Zkuste si najít polohu, v níž se cítíte nejpohodlněji. Můžete ležet s pokrčenými koleny a s chodidly na zemi nebo s nohama na polštáři či pohovce.


Když jste připraven na víc

Dali jsme pro vás dohromady některá cvičení. Cvičení můžete najít zde

Související články

Být aktivní i s únikem moči

Mnoho mužů s únikem moči se obává zapojení do společenských aktivit. Strach z úniku moči může znamenat překážku, ovšem se správným plánem hry se můžete před únikem chránit a i nadále si věřit.

Zůstaňte aktivní i s únikem moči.

Existuje spousta možností, jak mít vše pod kontrolou a i nadále žít život, který chcete, bez ohledu na to, jaký typ úniku moči vás trápí.

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.