Jak cvičit při inkontinenci

A funguje to. Pozoruji první výsledky. Cítím, že své tělo ovládám mnohem lépe.

Anna ”

Dobrou zprávou je, že posilování svalstva pánevního dna není jako ostatní každodenní povinnosti. Jedná se o snadný a pohodlný způsob navrácení síly těmto vitálním svalům – a to bez pocení! (Absolutně bez pocení, slibujeme.) Jak jistě víte, svalstvo pánevního dna je skryté, takže nikdo nepozná, zda jej zrovna posilujete. To znamená, že cvičit můžete, kdekoli chcete: v autobusu, v kanceláři nebo při sledování televize v pohodlí svého oblíbeného křesla.

Jak může posilování svalstva pánevního dna při inkontinenci pomoci

Trápí-li Vás stresová nebo smíšená inkontinence (informace naleznete v oddílu Typy inkontinence), mohou být tyto cviky velmi prospěšné. Ve skutečnosti dochází ke zlepšení až u 70% lidí trpících stresovou inkontinencí. Je tomu tak proto, že posilují svaly, které podepírají močový měchýř. A jako bonus mohou tyto cviky i pomoci zpevnit bříško! A ještě lepší zprávou je, cviky Vám mohou pomoci i v pozdějším věku. Projevy úniku moči lze zlepšit i v 70. či 80. roku věku, takže cvičení rozhodně stojí za pokus! Pamatujte však, že zlepšení lze udržet pouze v případě, jestliže nepřestanete cvičit.

Kliknutím na obrázek níže naleznete přehled cviků na zpevnění pánevního dna:

Nemáte-li aplikaci Adobe Acrobat Reader, můžete si ji stáhnout zde