Jak cvičit při inkontinenci

A funguje to. Pozoruji první výsledky. Cítím, že své tělo ovládám mnohem lépe.

Anna ”

Dobrou zprávou je, že posilování svalstva pánevního dna není jako ostatní každodenní povinnosti. Jedná se o snadný a pohodlný způsob navrácení síly těmto vitálním svalům – a to bez pocení! (Absolutně bez pocení, slibujeme.) Jak jistě víte, svalstvo pánevního dna je skryté, takže nikdo nepozná, zda jej zrovna posilujete. To znamená, že cvičit můžete, kdekoli chcete: v autobusu, v kanceláři nebo při sledování televize v pohodlí svého oblíbeného křesla.

Jak může posilování svalstva pánevního dna při inkontinenci pomoci

Trápí-li Vás stresová nebo smíšená inkontinence (informace naleznete v oddílu Typy inkontinence), mohou být tyto cviky velmi prospěšné. Ve skutečnosti dochází ke zlepšení až u 70% lidí trpících stresovou inkontinencí. Je tomu tak proto, že posilují svaly, které podepírají močový měchýř. A jako bonus mohou tyto cviky i pomoci zpevnit bříško! A ještě lepší zprávou je, cviky Vám mohou pomoci i v pozdějším věku. Projevy úniku moči lze zlepšit i v 70. či 80. roku věku, takže cvičení rozhodně stojí za pokus! Pamatujte však, že zlepšení lze udržet pouze v případě, jestliže nepřestanete cvičit.

Navštivte také naše webové stránky Program pro ženy, kde si můžete objednat DVD Technika Pelvicore nebo DVD ProMaminky zdarma!

 

Kliknutím na obrázek níže naleznete přehled cviků na zpevnění pánevního dna:

Nemáte-li aplikaci Adobe Acrobat Reader, můžete si ji stáhnout zde