Zdá se, že se nacházíte v <country>

Přejděte na své místní stránky TENA a získejte informace platné pro váš trh.

Postavte se únikům pomocí Kegelových cviků

Posilování svalů pánevního dna zmírní inkontinenci.
Usmívající se žena při pikniku drží v náručí své vnouče

Jedna věc, která skutečně pomáhá

Váš močový měchýř drží na místě svaly pánevního dna. Dokud tyto svaly fungují správně, máte plnou kontrolu nad tím, kdy se moč může dostat ven. Až když svaly přestanou být dostatečně pružné, může začít docházet k únikům. Jednou z nejdůležitějších věcí pro zvládání inkontinence je proto naučit se svaly pánevního dna lokalizovat a pravidelně je posilovat. Je to věc, která ze všech snah funguje při předcházení únikům moči nejlépe. 

Neviditelné cvičení

Na posilování svalů pánevního dna neboli Kegelových cvicích je úžasné, že je můžete provádět kdekoli a kdykoli – a nikdo si toho ani nevšimne. Na jednání, na autobusové zastávce nebo při večeři – prostě svírejte, svírejte a svírejte. Vaším nejdůležitějším úkolem je na ně nezapomínat.

Posilování svalů pánevního dna

Zjistěte, jak správně svírat, a postavte se únikům.

Dvě ženy si vychutnávají běh po cestě v lese

Život se stresovou inkontinencí

„Nikdy jsem si nemyslela, že by se mi do cesty mohla postavit ochablost močového měchýře.“

Markéta
60

Šťastná dospělá žena stojí ve města u kola a nasazuje si helmu

Tipy a triky

Inkontinence vám nemusí zničit život – informujte se o tom, jak získat zpátky kontrolu.

Dvě ženy s jízdními koly sedí v trávě a odpočívají na louce zalité sluncem

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.